φωτοαντιγραφικα μηχανηματα

Οι ηλεκτρικές μας συσκευές είναι θεωρητικά κατασκευασμένες να κρατάνε μια ζωή –γι’ αυτό και οι περισσότεροι επενδύουν σε καλές και ακριβές συσκευές. Ο χρόνος ζωής τους, όμως, είναι στην πραγματικότητα σαφώς σημαντικά μικρότερος, καθώς η καθημερινή χρήση και τις περισσότερες φορές η κατάχρηση που τους κάνουμε (ακόμη και το γεγονός ότι τις ξεχνάμε πολλές φορές/ συνέχεια ανοιχτές) μικραίνει το προσδόκιμο όριο «ζωής» τους.  Το ίδιο ασφαλώς συμβαίνει και με τους επαγγελματικούς εκτυπωτές και τα φωτοαντιγραφικά μηχανήματα που έχετε σπίτι σας και στον επαγγελματικό σας χώρο.

Τα προβλήματα, λοιπόν, προκύπτουν αναπόφευκτα κάποια στιγμή –αργά ή γρήγορα, και συνήθως μετά το πέρας της εγγύησης- και τις περισσότερες φορές ο άλλοτε ευχαριστημένος πελάτης και αγοραστής έρχεται αντιμέτωπος με την παντελή έλλειψη εξυπηρέτησης από το service της εταιρείας, η οποία κατά την αγορά τού έταζε «λαγούς με πετραχήλια». Το ίδιο ισχύει και στον τομέα της επισκευής φωτοαντιγραφικών και της συντήρησης τους. Η συντήρηση φωτοαντιγραφικών αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα και οι πελάτες τις περισσότερες φορές αναγκάζονται να προχωρήσουν στην αγορά καινούργιας συσκευής επαγγελματικού εκτυπωτή λόγω της καθυστέρησης στο service της εταιρείας.

Εμείς στην Alpha Digital κάνουμε τη διαφορά που ζητάει η αγορά. Γνωρίζουμε εκ πείρας ότι τα φωτοτυπικά μηχανήματα Konica Minolta αποτελούν έναν απαραίτητο σύμμαχό σας στην εργασιακή σας καθημερινότητα και ότι η επισκευή και η συντήρηση τους επιβάλλεται να γίνεται από το άρτια εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας που εμπορεύεται τους επαγγελματικούς εκτυπωτές -προς αποφυγή λοιπών προβλημάτων. Για το λόγο αυτό, ως επίσημος premium partner της Konica Minolta, εγγυόμαστε ότι η επισκευή του Konica Minolta εκτυπωτή σας είναι σε καλά χέρια: τα δικά μας. Οι συμβάσεις για συντήρηση φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων Konica Minolta εξασφαλίζουν την επισκευή φωτοαντιγραφικών συσκευών όποιας κατηγορίας.

Ποια είναι, όμως, τα συνηθέστερα τεχνικά προβλήματα που καλούνται να επιλύσουν οι ειδικοί μας; Διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές και ενημερωθείτε αν μπορείτε να αντιμετωπίσετε πιο άμεσα το κάθε πρόβλημα, ειδικά σε περίπτωση που χρειάζεστε εκείνη τη στιγμή το φωτοτυπικό σας μηχάνημα. Δεν είναι όλα τόσο δύσκολα.

  • Ο εκτυπωτής μου δε λειτουργεί/ εκτυπώνει: τις περισσότερες φορές εμφανίζεται στην οθόνη του ή στον υπολογιστή/συσκευή με τον οποίο είναι συνδεδεμένος εκείνη τη στιγμή κάποιο μήνυμα το οποίο επισημαίνει το πρόβλημα (error message). Αν δεν υπάρχει αυτό το μήνυμα, ελέγξτε τα καλώδια σύνδεσης ή στην περίπτωση ανέπαφης εκτύπωσης το δίκτυο. Αν όλα είναι στη θέση τους, τσεκάρετε αν υπάρχει πρόβλημα στον driver ή στο λογισμικό του εκτυπωτή. Αν παρά τον έλεγχό σας αυτό το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε άμεσα με τους τεχνικούς της εταιρείας κατασκευής.
  • Ο εκτυπωτής μου με ενημερώνει ότι το μελάνι τελειώνει. Χρειάζεται να το αλλάξω άμεσα; ΟΧΙ. Οι περισσότεροι επαγγελματικοί εκτυπωτές αλλά και τα διαφορετικά μοντέλα αυτών (ειδικά οι Inkjet έγχρωμοι εκτυπωτές) έχουν ως ρύθμιση να εμφανίζουν αυτό το μήνυμα σε διαφορετικό επίπεδο μελάνης. Τις περισσότερες λοιπόν φορές θα δείτε αυτό το μήνυμα χαμηλής στάθμης, πριν η στάθμη είναι στην πραγματικότητα χαμηλή. Συνεχίστε την εργασία σας μέχρι να αρχίσουν οι «απτές» ενδείξεις: αχνή εκτύπωση ή η χαρακτηριστική γκρι γραμμή στους laser εκτυπωτές.
  • Ο εκτυπωτής μου είναι πιο αργός τον τελευταίο καιρό.  Αν έχετε παρατηρήσει κάποια αλλάγη στην ταχύτητα του, ελέγξτε κάποιες βασικές ρυθμίσεις που μπορεί να τον καθυστερούν λίγο. Παραδείγματος χάριν, τέτοια ρύθμιση είναι η αυτόματη εκτύπωση σε μπρος πίσω αλλά και η ρύθμιση σε ύψιστη ποιότητα εκτύπωσης. Στη δεύτερη περίπτωση, επειδή εσείς έχετε ορίσει την απόδοσή του στο ύψιστο, είναι αναμενόμενο να καθυστερεί. Αν δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη για την απόλυτη τελειότητα, κατεβάστε την ποιότητα σε κανονική.